«Ο Αιγιαλός και η παραλία είναι πράγματα κοινόχρηστα, ανήκουν σε όλους και όλες»

Σημερινά δημοσιεύματα που αναφέρονται σε νέες ρυθμίσεις που πρόκειται να φέρει η κυβέρνηση για τον Αιγιαλό και προβλέπουν την άνευ όρων καταπάτησή του από επιχειρηματικά συμφέροντα «στην κατεύθυνση της διευκόλυνσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας στην ακτογραμμή» σχολιάζει η Κατερίνα Παπανάτσιου.

«Τυχόν ένταξη ρυθμίσεων για τον αιγιαλό στο Αναπτυξιακό νομοσχέδιο καταδεικνύει την διαφορετική αντίληψη της ΝΔ για τα κοινόχρηστα αγαθά.

Σε σημερινά δημοσιεύματα του Τύπου διαβάζουμε ότι η Κυβέρνηση πρόκειται να προβεί σε νέες τροποποιήσεις στη νομοθεσία για τον αιγιαλό και την παραλία. Τις τροποποιήσεις αυτές πρόκειται να περιλάβει στο «αναπτυξιακού» σχεδίου νόμου, που αναμένεται να δοθεί τις επόμενες ημέρες σε δημόσια διαβούλευση και αφορούν κυρίως τροποποιήσεις του τελευταίου νόμου (ν. 4607/19) της κυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

Ευελπιστούμε οι πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει στον τύπο, σχετικά με τις ρυθμίσεις που προωθεί η Ν.Δ για τον αιγιαλό και την παραλία, να μην πατάνε στην πραγματικότητα.

Ευελπιστούμε επίσης, η κατοχύρωση του δημόσιου χαρακτήρα του αιγιαλού, της παραλίας και του παλαιού αιγιαλού, που υπήρξε πρόταγμα της πολιτικής της Κυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α και κατοχυρώθηκε επί διακυβέρνησής της, να μην τεθεί σε αμφισβήτηση από τη Νέα Δημοκρατία.

Αν όμως τα δημοσιεύματα αποδειχθούν ορθά, πρόκειται ουσιαστικά για πολιτική στείρας οικονομικής εκμετάλλευσης των πολυτιμότερων κοινόχρηστων πραγμάτων της Χώρας.

Ακόμη δε και το ίδιο το γεγονός της ένταξης τροποποιήσεων που αφορούν τον αιγιαλό και την παραλία, σε ένα αναπτυξιακό νομοσχέδιο, φανερώνει την αντίληψη με την οποία η σημερινή Κυβέρνηση πρόκειται να αντιμετωπίσει και να διαχειριστεί το συγκεκριμένο θέμα, θυσία δηλαδή σε βωμό.

Ο Αιγιαλός και η παραλία είναι πράγματα κοινόχρηστα, ανήκουν σε όλους και σε όλες και δεν μπορούν να γίνουν αντικείμενα στείρας οικονομικής εκμετάλλευσης. Στον βωμό της «ανάπτυξης για την ανάπτυξη» δεν μπορεί να θυσιάζονται τα πάντα.»

(ΠΗΓΗ : https://www.koutipandoras.gr/article/o-aigialos-kai-i-paralia-einai-pragmata-koinohrista-anikoyn-se-oloys-kai-oles )