Παροχολογία ή αποκατάσταση αδικιών;

Ολες αυτές τις ημέρες τα αντιπολιτευόμενα την κυβέρνηση μέσα ενημέρωσης διακηρύσσουν ότι ο Αλέξης Τσίπρας, από το βήμα της ΔΕΘ, θα εξαγγείλει πλήθος παροχών. Η «παροχολογία» είναι η κυρίαρχη ορολογία των ημερών, την οποία ασφαλώς ασπάζεται και προωθεί με σύστημα η αξιωματική αντιπολίτευση.

Ολα αυτά, την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση εγκαλείται για τα βάρη που φόρτωσε το τρίτο Μνημόνιο στον ελληνικό λαό, στα φτωχά κοινωνικά στρώματα, στους συνταξιούχους και στη νεολαία. Τελικά, τι πρέπει να κάνει η κυβέρνηση; Να αφήσει αυτά τα βάρη ως έχουν ή να φροντίσει να θεσπίσει όποιες ελαφρύνσεις είναι δυνατόν; Και το ένα και το άλλο δεν γίνονται.

Το τελευταίο διάστημα ζούμε μια πραγματικότητα όπου κυρίαρχο στοιχείο είναι η πολιτική παραδοξολογία: Δεν βγήκαμε από τα μνημόνια, αλλά μπήκαμε στο τέταρτο. Βγήκαμε από τα μνημόνια, αλλά δεν μπορούμε να δανειστούμε από τις αγορές. Δεν μπορούμε να βγούμε στις αγορές, αλλά χάσαμε τη χρηματοδότηση των μνημονίων. Το μόνο που μας έχει αφήσει η έξοδος από τα μνημόνια είναι τα μεταμνημονιακά μέτρα.

Με δυο λόγια, ο λογαριασμός είναι αρνητικός και ζημιογόνος. Αυτά αποτελούν μηδενιστική κριτική και καταστροφολογικό πολιτικό αντίλογο στον κυβερνητικό πολιτικό λόγο. Αυτή είναι η ουσία όσων η Ν.Δ. διακηρύσσει και τα φιλικά προς αυτήν μέσα ενημέρωσης αναπαράγουν και εκλαϊκεύουν.

Αν δεχτούμε ότι αυτά που λέει τα εννοεί, τότε πρέπει να σκεφτούμε σε ποια πολιτική πρόταση καταλήγουν. Τι ακριβώς προτείνει η Ν.Δ.; Προτείνει ανακούφιση των λαϊκών στρωμάτων και κυρίως αυτών που επλήγησαν περισσότερο ή η πρότασή της είναι «ούτε ένα ευρώ στους πολίτες»; Η μόνη λογική εξήγηση που προκύπτει από όσα λέει είναι: Ούτε ένα ευρώ…

Η άποψή μας ήταν και παραμένει ότι ο ελληνικός λαός πλήρωσε πολύ ακριβά τα οκτώ χρόνια των μνημονίων. Πολύ ακριβότερα από όσο μπορούσε να αντέξει. Αυτή η κατάσταση επομένως πρέπει να αντιστραφεί. Με όλους τους δυνατούς τρόπους. Στο πλαίσιο αυτό θεωρούμε δίκαια όσα αναμένεται να εξαγγείλει σήμερα ο πρωθυπουργός. Οχι αρκετά, ούτε όσα χρειάζονται. Δεν πρόκειται καθόλου για παροχολογία, αλλά για μερική αποκατάσταση αδικιών. Οποιος επομένως έχει καλύτερη πρόταση ας την καταθέσει.

(ΠΗΓΗ :  http://www.efsyn.gr/arthro/parohologia-i-apokatastasi-adikion   )